شما ممکن است عاشق یک لیوان سرد لیموناد باشید ، یک کاسه بخارپز مرغ لیمو باشید ، یا اگر طرفدار واقعی خانم های خانه باشید ، ممکن است هیچ کس را در یک کاسه قرار دهید (شانون بیادور چه خبر؟) - اما آیا شما نمی دانید که تعداد شما چیست؟ تنها لیمو در خارج از آشپزخانه استفاده می کند؟

به نظر می رسد ، پوست و موهای شما نیز عاشق لیمو هستند. لیمو دارای ویژگی گسترده ای از فواید زیبایی است. در اینجا بهترین موارد زیبایی برای لیمو ذکر شده است:

 

1. شفاف سازی مرطوب کننده

لیمو دارای خواص ضد باکتریایی قوی است ، که باعث می شود آن را برای مخلوط کردن با قدرت موثر شکستگی مناسب باشد. برای اینکه نسخه شخصی خود را انجام دهید ، چند قطره آب نارگیل را با چند قطره آب لیمو مخلوط کنید. نارگیل پوست شما را آبرسانی کند و لیمو آن را شفاف کند و روشن کند. توجه: اگر پوست حساسی دارید ، شروع می کنید یک تست پچ روی پوست انجام می دهید.

 

2. روشن ساز آرنج و زانو

لیموها مملو از ویتامین C ، یک ماده طبیعی روشن کننده است. پاتریس کلمن ، صاحب DaBlot Beauty می گوید: "اگر آرنج و زانوها تاریک به نظر من رسند ، کافی است آنها را با نیمی از لیمو مالش استفاده کنید." "مثل جادو است!"

 

3. درمان جوش سرسیاه

به نظر من خیلی درست باشد که درست باشد ، اما لیمو نیز می تواند به درمان جوش های سرسیاه کمک کند. به این دلیل که آنها حاوی اسید سیتریک هستند ، شکل طبیعی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است. پس از تمیز کردن ، یک تکه لیمو را روی نقاط سیاه ترین نقاط لکه دار خود را بمالید (به طور مشخص منطقه T) ، تا AHA ها جادوی پاک کنند منافذ خود را اعمال کنند

 

4. دستمال مرطوب پاک کننده

"بکی استورم" ، بنیانگذار شرکت StormSister Spatique. اگر خودتان قصد ساخت آن را ندارید ، این نسخه قبل از پاک کردن و پاک کردن بررسی شده است.

 

5. سفید کننده دندان

آیا سفید شدن در خانه دندان شما را برای روزها حساس می کند؟ به جای آن این را امتحان کنید: جوش شیرین و آبلیمو را مخلوط کنید و آن را با نوک Q تمیز به دندانهای خود بمالید. سپس ، با استفاده از مسواک دندان های خود را بشویید و بشویید.

 

6. روشن کننده پوست

لیموها سرشار از ویتامین C و اسید سیتریک هستند ، اگر در هنگام روشن شدن پوست به روشن شدن و روشن شدن پوست کمک کنند. Marina Peredo ، MD ، متخصص پوست می گوید: "ویتامین C یک آنتی اکسیدان عالی برای خنثی سازی رادیکال های آزاد و تقویت تولید کلاژن است." این را می دانید معناست که می تواند به روشن شدن لکه های شما کمک کند. آن را در این مرطوب کننده از تازه امتحان کنید.

 

فقط به یاد داشته باشید که استفاده از آبلیمو روی پوست خود را از SPF استفاده کنید ، زیرا ترکیبات پوست شما را نسبت به اشعه UV حساس می کند

 

7. از بین برنده درخشش

اسید سیتریک داخل آب لیمو به عنوان یک قابض طبیعی عمل می کند. اگر مستعد رنگ چرب باشد ، چند قطره آب لیمو را به یک پنبه اضافه کنید ، سپس آن را روی صورت تازه شسته شده پاک کنید تا روغن در جای آن متوقف شود.

 

8. لایه بردار لب

کمی آب لیمو را با مقداری شکر قهوه ای مخلوط کنید تا اسکراب لب خود را ایجاد کنید. AHA آب لیمو به عنوان یک لایه بردار شیمیایی برای شل شدن سلولهای مرده پوست کار می کند در شرایطی که قند به عنوان لایه بردار فیزیکی برای بین بردن آنها کار می کند کند.

 

یک نکته مهم: "بدیهی است ، اگر قبلاً لبهای شدید شکاف داشته باشید و بریدگی داشته باشید ، این مورد را امتحان نکنید" ، گری گلدفادن ، دکتر ، متخصص پوست.

 

9. تقویت کننده ناخن

آیا شما بیش از حد مانیکور ژل خورده اید؟ مخلوطی از روغن پخت و پز مورد علاقه خود را (روغن زیتون را امتحان کنید) با آب لیمو درست کنید و ناخن های خود را خیس کنید. اگر ناخن هایتان خشک و شکننده باشد ، این یک روش خوب است ، اما همچنین یک روش عالی برای کمک به رفع ناخن ها است که ذخیره شده اند.

 

10. روشن کننده مو

اگر موهای شما در قسمت روشن تری قرار دارد ، هایلایت های DIY بدون رنگ را با آب لیمو به دست آورید. قبل از اینکه موهای خود را در معرض نور آفتاب قرار دهید ، آن را بمالید تا یک رنگ آفتاب ببوسد. برای داشتن یک اثر مدرن ، آب لیمو دقیقاً به سمت انتهای موهای خود تمرکز کنید.

 

اگر متوجه شدید که بیش از حد نارنجی رنگ را از بین می برد ، با استفاده از نرم افزار آبی مانند این مورد از رنگ Joico آن را درست کنید. به یاد داشته باشید ، رنگ آبی در چرخ رنگی در مقابل نارنجی قرار داده شده است ، اگر این دو نتیجه مناسب را حفظ می کند

 

لینک کوتاه مطلب :https://is.gd/1WsX6m


اسانس ها لیمو ,پوست ,روشن ,کننده ,استفاده ,ناخن ,داشته باشید ,امتحان کنید ,لایه بردار ,روشن کننده ,اسید سیتریک ,اسید سیتریک هستند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

doctor beauty موزیک برگ | دانلود آهنگ نماز آنلاین اینجا همه چی هست تبادل لينک سه طرفه و هوشمند ستوده 2 ارزان کده مجله دینی المصباح مردی که خودش نبود